نگاه به آینده؛ هفت بوکسور ایران در رینگ جهانی

تهران- ایرنا- با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس، هفت مشتزن ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان روی رینگ می‌روند. اقدامی که نوعی آینده‌نگری برای موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو است.

به گزارش ایرنا؛ بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان جهان، ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود.

بر این اساس، تیم ملی بوکس ایران تاکنون چند مرحله اردو و البته انتخابی‌های مختلف را پشت سرگذاشته تا نفرات خود را برای حضور در این رویداد بشناسد.

حسین نهرودی سرمربی باتجربه تیم ملی بوکس ایران، در نظر داشت تا چهار بوکسور را به این مسابقات اعزام کند.

سپس، روح‌الله حسینی سرپرست فدراسیون که خودش از قهرمانان خوش‌نام سال‌های گذشته این رشته است به همراه ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی که او نیز سابقه درخشانی در این رشته دارد، این تعداد را به هفت بوکسور افزایش دادند.

مسئولان فدراسیون که خودشان خاک خورده رینگ هستند، با وجود مشکلات مالی فراوانی که فدراسیون با آن مواجه شده است، هفت بوکسور را به تاشکند اعزام می‌کنند تا این نفرات تجربه گرانبهایی کسب کنند.

بوکس ایران امسال بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارد که انتخابی المپیک پاریس است. در واقع حضور در جهانی تاشکند، بهترین فرصت برای کسب تجربه و محک زدن نفرات جهت حضوری موفق در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

همچنین مسئولان فدراسیون و کادر فنی در نظر دارند، بوکسورهایی که به عنوان نفر اول وزن خود انتخاب شده اما به جهانی نمی‌روند را در ادامه به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستند.

این تصمیمات سرپرست فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی و هراس نداشتن از باخت می‌تواند بوکس کشور را در مسیر موفقیت قرار دهد.

علی حبیبی، دانیال شه‌بخش، شاهین موسوی و میثم قشلاقی بوکسورهایی هستند که حضورشان در جهانی ازبکستان قطعی است و سه ملی‌پوش دیگر نیز به همراه این نفرات اعزام می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha