جوایز باورنکردنی برای مسابقات جهانی بوکس/ با یک مدال میلیاردر شوید

تهران- ایرنا- فدراسیون جهانی بوکس، جوایز دلاری چشم‌گیری را برای مدال‌آوران رقابت‌های قهرمانی جهان در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان جهان، ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می‌شود که ۱۰۴ کشور برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.

پس از اینکه اخباری مبنی بر کناره گذاشته شدن بوکس از المپیک مخابره شد و حتی کمیته بین‌المللی المپیک نیز مواضع سختی مقابل این رشته گرفت، اکنون فدراسیون جهانی بوکس برای اثبات جایگاه والای این رشته دست به اقدام جالبی زده است.

بر این اساس و با اعلام فدراسیون جهانی بوکس، مدال‌آوران مسابقات جهانی ازبکستان جوایز دلاری سنگینی دریافت می‌کنند. برندگان مدال طلا در هر وزن صاحب ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهند شد. مدال نقره ۱۰۰ هزار دلار و برندگان مدال برنز نیز ۵۰ هزار دلار جایزه دریافت می‌کنند که بی‌تردید برای یک رشته انفرادی آماتور، رقم چشم‌گیری محسوب می‌شود.

تیم ملی ایران نیز در این مسابقات حضور می‌یابد. در حالی که قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری ترکیب تیم اعزامی اعلام شود اما شنیده می‌شود بین ۳ تا ۵ بوکسور راهی ازبکستان خواهند شد. تاکنون اعزام، دانیال شه‌بخش، شاهین موسوی و میثم قشلاقی قطعی است.

شه‌بخش در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جهان به مدال برنز رسید تا نخستین مدال کشورمان در پیکارهای جهانی را به نام خود ثبت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha