۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85081023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: فاصله گرفتن از مسیل‌های مستعد سیل ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: فاصله گرفتن از مسیل‌های مستعد سیل تا ۴۸ ساعت آینده در لرستان ضروری است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در بازدید از مناطق حادثه خیز و مسیل های شهرستان پلدختر اظهار کرد: تا ۴۸ ساعت آینده دامداران و روستاییان ساکن حواشی رودخانه ها از نزدیکی مسیل ها فاصله بگیرند.

وی ادامه داد: با روند بارشی که با آن مواجه هستیم احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل محتمل می‌باشد لذا فاصله گرفتن از رودخانه ها و محل های مستعد جاری شدن سیل ضروری است.

استاندار لرستان بیان کرد: از مدیرکل امور عشایری خواسته شد که تمهیدات لازم را برای دور کردن عشایر و دامداران از حواشی رودخانه اتخاذ کند.

زیویار با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی از یک هفته گذشته در خصوص بارش های سنگین طی امروز تا پایان هفته در استان، عنوان کرد: از ابتدای هفته جاری ستاد مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داد و هماهنگی های لازم برای پیشگیری از خسارات سیل احتمالی بین دستگاه های اجرایی ذیربط انجام شد.

وی افزود: در این مدت اطلاع رسانی لازم از طریق صداوسیما و سایر رسانه ها برای مردم انجام شده است و انتظار داریم برای دو روز آینده نیز انجام شود.

وی همچنین در مورد وضعیت ایمنی مناطق در معرض سیل در شهرستان پلدختر، تصریح کرد: پیش بینی های لازم در این خصوص شکل گرفته و محل هایی برای اسکان موقت ایجاد شده است.

زیویار گفت: فرماندار پلدختر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر نظارت بر خدمات ارائه شده در این خصوص را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha