۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85081381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان اعلام شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس امسال /۲۵ فروردین ماه/ را در شهر زنجان اعلام کرد.

سرهنگ سید حبیب موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس امسال تردد در مسیر های تعیین شده از ساعت هفت صبح این روز / جمعه/ تا پایان مراسم ممنوع است.

وی اظهار کرد: بر این اساس تردد و توقف کلیه خودروها از میدان قائم تا تقاطع تربیت منتهی به مسیر راهپیمایی، میدان رسل به سمت تقاطع دارالقرآن و بالعکس، میدان رسل به سمت دانشگاه پیام نور و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ موسوی از کلیه شهروندان خواست نهایت همکاری را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمایی و رانندگی داشته باشند و از پارک کردن خودروهای خود در مسیرهای اعلامی به جد خودداری کنند.

وی تاکید کرد: خودروهای پارک شده در مسیرهای راهپیمایی به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.



سرهنگ موسوی در ادامه افزود : شهروندانی که خودرو آن ها منتقل شده باشد ، می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ از محل خودرو اطلاع داشته باشند .

عامل کلاهبرداری با رسید ساز جعلی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری عامل کلاهبرداری که با نرم افزاز " آپ " و رسید ساز جعلی مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می کرد خبر داد و گفت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان و با طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری ( فروش خودرو با آپ جعلی) از طریق سایت دیوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که شاکی با درج فروش خودروی سواری پژو پارس در سایت دیوار، افراد ناشناسی با وی تماس گرفته پس از توافق بر قیمت، نامبرده به سر قرار رفته خودرو را به شخص ناشناس فروخته و مبلغ از طریق گوشی به حساب شاکی واریز، به طوری که پیامک واریزی به گوشی همراه شاکی واصل شده است.لذا با تنظیم سند خودرو تحویل خریدار شده و فردای آن روز شاکی به بانک مراجعه کرده و متوجه عدم موجودی در حساب و کلاهبرداری افراد ناشناس شده است.

وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی مشخصات خریدار استخراج شد و با هماهنگی مقام قضایی و انجام مراحل قانونی، متهم در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات منسجم دستگیر و به شهرستان ابهر منتقل شد و در تحقیقات بعمل آمده به سه فقره کلاهبرداری به روش فوق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به شهروندان توصیه کرد: در داد و ستدها صرفاً به رسید ارائه شده توسط خریدار اعتماد نکرده و با بررسی حساب بانکی از واریز وجه اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha