۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85081423
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تمجید استاندار یزد از خدمت خالصانه و بی‌منت کمیته امداد استان

یزد- ایرنا- استاندار یزد از خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت کمیته امداد استان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، مهران فاطمی در ضیافت افطاری ایتام زیر پوشش این نهاد در استان گفت: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری اینگونه مراسمات همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

وی از مادران ایتام که علاوه بر مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط سخت اقتصادی می‌پردازند تمجید کرد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزد هم با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) در جای جای زندگی خود از جمله خطبه‌ها و وصیت به فرزندان خود همواره به توجه به ایتام توصیه داشت گفت: خوشبختانه رفع مشکلات نیازمندان و مستمندان همواره در صدر برنامه‌های مسئولین نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی با تشکر از استاندار برای میزبانی این ضیافت افطاری و حضور صمیمی وی و همراهانش در جمع ایتام تحت پوشش این نهاد گفت: خوشبختانه استاندار همواره دغدغه حل مشکلات نیازمندان و پیگیری همه‌جانبه آن‌ها را دارد.

استاندار در این مراسم پس از تقدیم هدیه به ایتام به گفتگو با آنها و شنیدن مشکلات و خواسته های آنها نشست و دستورات مربوط به رسیدگی به هرکدام از مشکلات را در همان نشست صادر کرد.

برپایی نماز جماعت و همسفره شدن با ایتام از دیگر برنامه‌های این ضیافت با حضور استاندار بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha