نماینده فارس در مجلس خبرگان: وجود رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است

شیراز- ایرنا- نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مساله فلسطین و قدس هم از جهات انسانی و اسلامی و هم از بُعد داخلی و بین المللی دارای اهمیت بسیار است چرا که رژیم جعلی صهیونیستی تهدیدی برای امنیت کل منطقه است.

آیت الله علی اکبر کلانتری، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان این رژیم غاصب بارها به صراحت گفته‌اند که آنها به نابودی ایران و منطقه فکر می‌کنند و منافع آنها ایجاب می‌کند که در منطقه دائم درگیریریال جنگریال نزاع و اختلاف باشد.
وی ادامه داد: همه ما مسلمان هستیم و یکی از آموزه های روشن و واضح اسلام هم این است که مسلمانان باید در قبال مسائل و مشکلات دیگر مسلمانان دغدغه داشته و پیگیر مشکلات و مسائل آنها بوده و بی تفاوت نباشند.
او اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین افزون بر ۷۰ سال است که در خانه خودشان امنیت ندارد و تهدید و کشته می شوند و خانه‌های آنها تخریب می‌شود و تقاضای آنها از دیگر مسلمانان این است که به کمکشان بشتابند و هر مسلمان غیرتمندی متاثیر می‌شود و در صدد بر می آیند که کاری انجام دهد.

نماینده فارس در مجلس خبرگان: وجود رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس
نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: حداقل کاری می توانیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نفی رژیم کودک کش صهیویستی انجام دهیم شرکت در این راهپیمایی است.
آیت الله کلانتری افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس که امسال با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی اهمیت بسیاری یافته ضروری است چرا که شواهد گوناگون بیانگر ازمحلال رژیم جعلی صهیونسیتی است به نحوی که حتی بسیاری از مقامات این رژیم به اینکه اسرائیل در حال فروپاشی داخلی است اعتراف کرده اند.
وی ادامه داد: در مقطعی اینها امید داشتند که در میان کشورهای مسلمان شکاف ایجاد کنند و آنها را در مقابل ایران قرار دهند اما اخیرا با توجه به دیپلماسی خوبی که انجام شده کشورهای عربی به تدریج به سمت ایران می آیند و طرح دوستی می ریزند که این به ضرر رژیم صهیونیستی و به نفع جبهه مقاومت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همه باید بکوشیم که در روز جهانی قدس در عرصه حضور یابیم و اعلام کنیم که حامی فلسطین و آرمان فلسطین و خواهان نابودی اسرائیل هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha