۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 1000
کد خبر: 85081550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری: روز جهانی قدس نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

شیراز_ایرنا_ آیت الله دکتر احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس یادگار امام راحل و نقطه امید فلسطین مظلوم و نوید بخش نابودی رژیم صهیونیستی است.

آیت الله دکتر احمد بهشتی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد. فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم، تفکری نو در سرزمین های اشغالی پدید آورد و بر توده های آزادی خواه فلسطین تأثیری عمیق برجای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه های نبرد، نخستین بارقه های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله ور ساخت.

وی، روز قدس را روز امید ملت‌های مظلوم دانست و بیان کرد: امروز شراره های خشم فلسطینیان قهرمان، دامن جنایت کاران صهیونیست را فرا گرفته و آنان را به حیرت مبتلا ساخته است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری: روز جهانی قدس نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی نامیده است، گفت: انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دوراندیشی و درایت امام راحل روز جهانی قدس نامگذاری شده است و این روز در سراسر جهان از سوی مسلمان گرامی داشته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha