استاندار آذربایجان غربی: پُست بانک از اشتغال روستایی حمایت کند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای استان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: پُست بانک با توجه به فعالیتش در روستاها نقش موثری در پرداخت تسهیلات برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی این مناطق دارد و باید از ایجاد اشتغال حمایت کند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در دیدار مدیرعامل پست بانک ایران با تاکید بر اجرای سیاست‌های دولت در تثبیت جمعیت مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، اظهار کرد: با تقویت اقتصاد روستاییان و حمایت از ایجاد واحدهای فرآوری در مناطق روستایی، ایجاد فرصت‌های اشتغال، حمایت از ایجاد بوم‌گردی و توسعه فعالیت‌های اشتغالزا در بخش صنایع دستی روستایی و عشایری می‌توان به این مهم دست یافت.

وی در ادامه خواستار حمایت پُست بانک در تامین تسهیلات لازم برای خرید ماشین آلات نیمه سنگین برای دهیاری‌های استان آذربایجان‌غربی و افزایش تعداد باجه‌های پُست بانک در مناطق روستایی و شعب جدید در شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان شد.

چهار میلیون تراکنش بانکی در پست بانک‌های مناطق روستایی

مدیرعامل پُست بانک ایران نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت شعب این بانک در مناطق روستایی گفت: با توجه به بیش از چهار میلیون تراکنش بانکی در سال گذشته توسط شعب پُست بانک، فعالیت ما در مناطق روستایی در کاهش سفرها، هزینه‌ها و همچنین مدیریت زمان روستاییان بسیار موثر بوده است.

بهزاد شیری، مسوولیت ویژه پُست بانک را حمایت از طرح‌های فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: این بانک آماده است از طرح‌های حوزه آی تی و فناوری اطلاعات در استان آذربایجان غربی حمایت کند.

وی همچنین برای اجرای درخواست‌های استاندار آذربان غربی قول مساعد داد و تاکید کرد: با امضای تفاهمنامه مشترک با استانداری آذربایجان غربی بسیاری از این درخواست‌ها عملی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha