مردم هرمزگان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مصمم هستند

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم هرمزگان در دفاع و حمایت از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خداوند پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز پنجشنبه در پیامی ضمن دعوت مردم هرمزگان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، وعده الهی را نزدیک دانست و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس، مانور اقتدار نظام اسلامی است که بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند گرامیداشت این روز تاریخی را کمرنگ کنند.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس در واقع متعلق به تمامی مسلمانان جهان است و هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا کند، در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود، تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده تصریح کرد: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدام‌های تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha