روز قدس فرصتی تاریخی برای بازنمایی وحدت امت اسلام است

قشم - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه روز قدس فرصتی تاریخی برای بازنمایی وحدت امت اسلام است، گفت: این روز جهانی، زمان فریاد مقاومت در برابر سیاست های تفرقه انگیز رژیم جعلی و نژاد پرست صهیونیستی است.

حجت الاسلام احمد غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس قرار گرفته ایم که یادآور ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ (۱۳ رمضان ۱۳۹۹ه. ق) و صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب در قرن معاصر و منادی حمایت از مظلومان جهان به ویژه ملت فلسطین است.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، پیش آمد مبارزه و صف بندی حق و باطل و اعلام مخالفت امت اسلامی علیه هر گونه ظلم و بی عدالتی و تجاوزگری غده سرطانی اسراییل علیه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اشغالی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: رژیم اشغالگر قدس، رژیمی جعلی، بی ریشه، یاغی و عامل اصلی تفرقه و کشتار مسلمانان و رژیمی وحشی، کودک کش و بی اعتنا به قوانین بشری و مقررات بین المللی است.

حجت الاسلام غلامی افزود: بی تردید عزم و اراده ملت مظلوم فلسطین امروز قوی تر از هر زمان دیگری است و اقدامات جنایت کارانه رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا و دولت های غربی، امنیت پوشالی آن را تضمین نمی کند؛ بلکه موج گسترده از خشم و نفرت در میان مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد خواهد کرد که به اراده خداوند به زودی این موجود پلید را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

وی توضیح داد: با یاری خداوند آرمان قدس شریف و افقی که حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت و رهبری برای فلسطین، ملت های حق طلب، عدالت خواه و ظلم ستیز جهان ترسیم کرده اند در حال تحقق و دستیابی است.

آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده و فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha