تمهیدات ترافیکی روز قدس در ارومیه اعلام شد

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس در ارومیه در نظر گرفته شده که در مسیرهای منتهی به میدان مرکز، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت و مصلای امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت مشتاق روز پنجشنبه افزود: پلیس راهور اقداماتی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی انجام خواهد داد و از شهروندان درخواست می‌شود جهت رفع مشکلات ناشی از محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده با خادمان خود در پلیس همکاری لازم را داشته و جهت رسیدن به مقصدشان از سایر مسیرها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به جهت کمبود محل پارک خودرو از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند همچنین راندن دوچرخه و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع بوده و از حرکت آنها جلوگیری می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: شهروندان همچنین از پارک کردن خودرو در مسیر راهپیمایی اعلام شده خودداری کنند زیرا در صورت توقف خودرو آنها توسط جرثقیل به محل دیگری انتقال خواهد یافت.

سرهنگ مشتاق در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده در ارومیه برای روز قدس یادآور شد: مسیر اصلی خیابان شهید منتظری به سمت مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود.

وی گفت: در تقاطع شهید مدنی - شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس، میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس، از بریدگی اول بلوار شیخ شلتوت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع مافی - رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلای امام خمینی (ره)، تقاطع عطایی - امام به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت - باکری به سمت خیابان شهید منتظری، میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس و خیابان محراب به سمت مصلای امام خمینی (ره) محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha