۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85081657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به مردم بخش "برخوردار " دلفان با تانکر در حال انجام است

خرم‌آباد - ایرنا - بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، آبرسانی به مردم بخش برخوردار دلفان لرستان با تانکر در حال انجام است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، به دنبال وقوع بارندگی های سیلابی استان خط انتقال آب یک بخش از شهرستان دلفان به نام شهر برخوردار دچار حادثه شد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در محل قطعی آب شهر برخوردار از توابع شهرستان دلفان که بر اثر سیلاب دچار حادثه شده است حضور یافت.

تلاش جهادی نیروهای اتفاقات و امداد شرکت برای رفع حادثه در کوتاهترین زمان ممکن ادامه دارد و هم اکنون آبرسانی به مردم این بخش توسط تانکرهای آبرسان شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است.

بخش برخوردار شهرستان دلفان دارای ۷۰۰ خانوار است.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی قوی از صبح روز چهارشنبه تا روز جمعه در آسمان استان لرستان فعال است که هسته اصلی این سامانه از عصر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه فعال خواهد بود.

رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید، رگبار تگرگ، تندباد لحظه‌ای، خطر اصابت صاعقه، کاهش دما و رگبار برف در برخی ارتفاعات استان از مخاطرات این سامانه خواهد بود.

سامانه مذکور تمام آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت تاثیر قرار خواهد داد، طی مدت فعالیت سامانه مذکور، اختلال در تردد، لغزنده شدن سطح معابر، ایجاد رواناب‌ها و سیلابی شدن مسیرها، بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه‌ها بویژه رودخانه‌های فصلی و موقتی، اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهری، سقوط اشیاء و خسارت به برخی سازه های روستایی و شهری، شکستن درختان، خسارت به صنعت و برخی محصولات کشاورزی با توجه به وزش باد شدید و تگرگ دور از انتظار نیست.

با توجه به اعلام وضعیت قرمز سازمان هواشناسی در برخی مناطق استان، احتمال رخداد سیل دور از انتظار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha