اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری

ساری- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق درون‌شهری شهرستان ساری در روز قدس خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر، افزود: به منظور تسهیل در آمد و شد شهروندان و اجرای مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در برخی از مناطق شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور در شهر ساری مسیر های منتهی به میدان امام (ره)، خیابان آزادی، از تقاطع خاقانی و شیخ طبرسی به سمت ابن شهر آشوب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهد بود.

وی همچنین از انسداد سه راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، بلوار طالقانی به میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین تا پایان مراسم نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان گرامی ضمن برنامه‌ریزی برای تردد خود در ساعت‌های یاد شده می‌توانند از سایر مسیرهای جایگزین تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه یاد آور شد محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های تابعه نیز مطابق با زمان‌های اعلام شده در آن شهرستان ها به اجرا در خواهد آمد که از طریق رسانه های محلی به اطلاع مردم عزیز رسانده خواهد رسید.

به گزارشایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیرهای ۶۰ گانه راهپیمایی روز قدس و ساعت برگزاری و سخنران این مراسم در تمامی نقاط استان را اعلام کرد و در این اطلاعیه که روز چهارشنبه هفته جاری نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفته، آمده است که راهپیمایی روز قدس در ساری، مرکز مازندران ساعت ۱۰ از میدان شهید قاسمی به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود و در این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha