۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84734551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز جهانی قدس در زنجان اعلام شد

زنجان- ایرنا - سرپرست پلیس راهور استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس ( آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) ۹ اردیبهشت ماه در شهر زنجان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حبیب موسوی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز قدس تردد در مسیرهای از این استان ساعت از ساعت هفت صبح این روز تا پایان مراسم ممنوع است.
 
وی یادآورشد: بر این اساس روز قدس تردد و توقف کلیه خودروها از میدان قائم تا تقاطع تربیت منتهی به مسیر راهپیمایی، میدان رسل به سمت تقاطع دارالقرآن و باالعکس، میدان رسل به سمت دانشگاه پیام نور و بالعکس ممنوع است.
 
سرهنگ موسوی از کلیه شهروندان خواست نهایت همکاری را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم با کارکنان راهنمایی و رانندگی داشته باشند و از پارک کردن خودروهای خود در مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خودروهای پارک شده در مسیرهای راهپیمایی روز قدس به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد، تاکید کرد: شهروندانی که خودرو آنها منتقل شده باشد ، می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ از محل خودرو اطلاع داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha