۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85081833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی خراسان‌شمالی مردم را برای راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

بجنورد- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، این بیانیه که نسخه ای از آن امروز پنجشنبه به دست ایرنا رسیده است، می افزاید: امروز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با خوی افسارگسیخته و با حمایت دولت مستکبر آمریکا و برخی دول مستکبر اروپایی جنگ نابرابر دیگری را علیه ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمانان آغاز کرده و در برابر نظاره مجامع حقوق بشری، باران گلوله و آتش را بر سر زنان و کودکان بی پناه و مظلوم فرود آورده است.

در این بیانیه آمده است: قبله نخست مسلمین و میعادگاه انبیا و اولیای الهی دیگر بار فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، تمامی عدالت طلبان را به یاری می خواند و جهان اسلام یکپارچه غریو عدالت خواهی خویش و پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی را یادآور می گردد.

این بیانیه می افزاید: به لطف الهی و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، پایداری و رشادت های جبهه مقاومت؛ توازن قدرت به نحوی تغییر کرده که دیگر شعار واهی و ادعای پوچ صهیونیست ها از نیل تا فرات به حفظ خفت بار شرایط کنونی بدل شده است.

در این بیانه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم روزه دار دعوت می کند تا بار دیگر در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل(ره) در روز جمعه با قلبهایی آکنده از اخلاص و معنویت در کنار جبهه بزرگ مقاومت اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی و استقلال سر داده و دوشادوش امت واحده اسلامی، خالق شکوه و حماسه ماندگار دیگری باشند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است و امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha