۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۳۰
کد خبر: 85081986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند قدم تا نابودی رژیمی جعلی کودک‌کش

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۳۰
کد خبر: 85081986
چند قدم تا نابودی رژیمی جعلی کودک‌کش

شیراز-ایرنا-چندسالی تا نابودی رژیم کودک کش،جعلی و نژادپرست اسرائیل که بر ملک مسلمانان سیطره انداخته باقی نمانده و امروز مردم ایران و جهان در ندایی واحد این هدف والا را فریاد خواهند زد.

به گزارش ایرنا، حدود هشت سال از زمان اعلام جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی که ” اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" می‌گذرد و اقدامات اخیر مسئولان این رژیم موجب شد که رهبری در سخنرانی اخیر در رابطه با تحولات در سرزمین های اشغالی بیان کردند که ما گفتیم اینها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، اما خودشان برای نابودی عجله دارند و می خواهند سریعتر از بین بروند،که این سخنان رهبر معظم انقلاب میان رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

روز جهانی قدس، توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد؛ امام خمینی، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹قمری مصادف با ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ شمسی در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند، پیام امام خمینی(ره) در واکنش به حمله نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان صادر شد.

امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ مردم ایران و جهان در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای چهل و چهارمین سال پیاپی در شهرهای جهان به خیابان‌ها خواهند آمد و نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را که در سراشیبی سقوط قرار دارد و چند قدم دیگر تا محو شدن نام این رژیم نژادپرست از صفحه روزگار باقی نمانده را فریاد خواهند زد.

چند قدم تا نابودی رژیمی جعلی کودک‌کش

فریاد ظلم ستیزی برای بازگشت بیت المقدس به دامان اسلام

فرماندار شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جامعه ما به فرهنگ شیعه معتقد است که شاکله و یکی از نقاط قوت فرهنگ ما ظلم و استکبار ستیزی است و از حدود هشت دهه قبل تاکنون یکی از شاخصه های ظلم واضح، غصب بلاد اسلامی و سرزمین فلسطین بوده است.

لطف الله شیبانی با بیان اینکه در تمام اسناد اسلامی تاکنون هیچ مجوزی دال بر تصرف این سرزمین وجود ندارد و علما،فقها و مراجع اسلام از باب غصب این سرزمین متفق القول هستند، گفت: از نظر اعتقادی نیز باید جهان اسلام به پیکره اصلی بازگردد و از این رو قبل از پیرزی انقلاب و در زمان مبارزات امام خمینی (ره) همواره بر محو و نابودی اسرائیل تاکید داشتند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بطور مشخص سیاست نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و این رژیم کودک کش و نژاد پرست در نظام اسلامی نهادینه و تمام سیاست گذاری ها و اقداماتی که در ۴۴ سال گذشته در کشور انجام شده است در راستای این ظلم ستیزی و محو این رژیم جعلی از کره خاکی بوده است.

شیبانی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص که با نابودی رژیم جعلی اسرائیل همراه خواهیم بود،افزود: براساس اعتقادات شرعی، اسلامی و ملی از تمام امت بزرگ اسلامی به خصوص مردم استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) درخواست دارم که با حضور منسجم در راهپیمایی روز قدس امسال مشت محکمی همچون گذشته بر دهان استکبار کوبیده و برکات این قدم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر عبادات ملت بزرگ ما افزوده شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل نابودی و محو این رژیم جعلی نژادپرست را با اقداماتی که انجام می دهند تسریع کرده است، اظهارکرد: مردم کشور ما، استان فارس و شیراز هوشیار و بیدار و همواره در صحنه هستند و تمام مواردی که برای نظام اسلامی،دین و مسلمین دنیا و به خصوص مردم مظلوم فلسطین اهمیت دارد را در اولویت قرار می دهند.

فرماندار شیراز در پایان از مردم استان فارس، شیراز، خانواده شهدا و تمام مردم غیرتمندی که ظلم ستیزی پیشینه گذشته و تاریخی آنها بوده درخواست کرد که در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در این استان و کلانشهر شیراز شرکت کرده و قطعا قدم های آنها گام‌هایی خواهد بود که بر صراط نلغزد و حسنات مکرری برای مردم در این ماه مبارک خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha