رژیم غاصب صهیونیستی رو به فروپاشی است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امروز شاهد هستیم که اسرائیل غاصب رو به اضمحلال و فروپاشی است بنابراین وظیفه ما حمایت و حضور در صحنه است.

حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امسال شرایط دنیا و کشور خاص و حساس است، اسرائیل در حال فروپاشی از درون و از لحاظ داخلی بسیار آسیب پذیر و پرحاشیه شده و برای مخفی ماندن این موضوع حملات وسیعی را در فلسطین علیه مردم مظلوم این کشور انجام می‌دهد تا مردم را تحت فشار قرار دهد و از لحاظ تبلیغاتی، مشکلاتی که در درون خود دارند را مخفی کنند.

وی ضمن دعوت از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: ما در قبال مردم فلسطین مسوولیت داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه داریم تا به مردم مسلمان فلسطین و کسانی که تحت ظلم استکبار و اسرائیل غاصب هستند کمک کنیم و نمی‌توانیم نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشیم.

وی بیان کرد: کسانی که نسبت به مردم فلسطین بی‌تفاوت هستند، چگونه ادعای مسلمانی دارند و می‌توانند ادعا کنند که پیرو مکتب پیغمبر(ص) هستند در حالیکه پیغمبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و دیگر ائمه اطهار(ع)نسبت به همه افرادیکه از آنها کمک و درخواست حمایت می‌کردند، حساس بودند

حجت الاسلام باقر بیک گفت: این موضوع نشان می‌دهد جای هیچ گونه شانه خالی کردن و تردید نسبت به این وظیفه حتمی یک مسلمان نیست.

وی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردمی است که در حال مبارزه مستقیم و رو در رو با این رژیم غاصب هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha