۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۱۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85082010
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان آمده است: روز جهانی قدس، روز خروش ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است که در لبیک به فرمان امام راحل عظیم‌الشان(ره) برپا شده است.

این پیام می افزاید: با توجه به‌ شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات گسترده است و از سویی مقاومت فلسطین با موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخته است، باید ملت‌های مسلمان و آزاده جهان در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

در این پیام آمده است: پیروی از افکار و اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) خط مسلم جمهوری اسلامی است و حمایت از مظلوم، هویت اسلامی این نظام بزرگ است و اکنون فلسطین در ناحیه مظلوم قرار دارد و مسئله فلسطین، همان مسئله مظلومِ در رأس همه مناطق مسلمانان است.

این پیام می افزاید: در روز جهانی قدس امسال که مقارن است با ایام شهادت حامی مظلومان حضرت مولی‌الموحدین علی(علیه‌السلام)، ضمن قدردانی از مردم شریف ایران عزیز برای استقامت و پایمردی در برابر استکبار جهانی و حضور توأم با شعور در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری معظم انقلاب، اینجانبان از مردم مؤمن، خداجو و روزه‌دار و اقشار مختلف استان همدان دعوت می‌ کنیم بر اساس تکلیف شرعی و دینی خود در حمایت از مظلومان فلسطین همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت‌جویی از رژیم صهیونیستی با سر دادن فریاد رسای مرگ بر اسراییل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گویند.

در این پیام آمده است: ملت غیور و پرافتخار ایران در تمام صحنه‌ها حضوری حماسه آفرین دارند، همچنان که در ۲۲ بهمن سال گذشته حضور حماسی مردم، مهر تایید بر آرمان‌ها و راهی بود که در سال ۵۷ در میثاق با امام و ولایت آغاز کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

این پیام می افزاید: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی پرعظمت قدر، یاد شهدای مقاومت را گرامی داشته و تجلی نهایی آرمان قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دستور و تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha