۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 85082031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد الغوث، الغوث زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سومین شب قدر

شیراز-ایرنا- زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) همزمان با سومین شب قدر با قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و دعای جوشن کبیر و فریاد الغوث، الغوث، به درگاه حضرت دوست دست به دعا بردند و از معبود خویش طلب آمرزش و عاقبت بخیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور خیل عظیم شرکت کنندگان، در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

زائران این حرم مطهر در سومین شب قدر، از خداوند متعال طلب بخشش کرده و برای سعادت خود و سایر مومنان، دعا کردند.

فریاد الغوث، الغوث زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سومین شب قدر

این مراسم با ترتیل خوانی کلام وحی توسط قاریان قرآن کریم آغاز شد و با قرائت دعای جوشن کبیر و نیایش و روضه‌خوانی ویژه شهادت حضرت علی (ع) ادامه یافت.

استقبال زائران از این مراسم به حدی بود که ظرفیت صحن ها و شبستان های حرم مطهر، در همان لحظات نخستین آغاز برنامه ها، تکمیل شد و بسیاری از مردم در فضاهای اطراف حرم مستقر شدند و به قرائت قرآن و ادعیه پرداختند.

فریاد الغوث، الغوث زائران حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سومین شب قدر

زائران شرکت کننده در آیین آخرین شب قدر سال ۱۴۰۲ در جوار حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، در حالی که قرآن کریم را بر سر نهاده بودند، با استعانت از درگاه الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) برنامه احیا را به پایان رساندند.

ویژه برنامه سومین شب قدر همزمان با حرم مطهر شاهچراغ(ع) در سایر امامزادگان و بقاع متبرکه ، حسینیه‌ها، مساجد و آرامگاه‌های حافظ و سعدی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha