۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85082166
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: رژیم کودک کش صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد

زاهدان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: : شواهد گوناگون سیاسی و منطقه‌ای همه حاکی از آن است که رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار دارد و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک نابودی این رژیم غاصب را جشن خواهیم گرفت.

حبیب الله دهمرده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز جهانی قدس ابتکار راهبردی و ماندگار حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است که با بینش عمیق و حکمت الهی اجازه نداداندیشه و راه آزادسازی پاره تن جهان اسلام، فلسطین عزیز از یاد و خاطره مسلمانان جهان فراموش شود.
وی بیان کرد: امروزه به حمد الهی جبهه مقاومت از هر روز قوی‌تر و پویاتر و جبهه کفر و استکبار از هر روز ضعیف‌تر است و به همین دلیل، امسال در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل را کوبنده‌تر و رساتر از هر سال فریاد می‌کنیم و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.
نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت می‌کنیم که اتحاد و همبستگی خودشان را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه سنت خداوندی پیروزی‌ ایمان و حق است بیان کرد: امروز با وجود گذشت چند دهه از توطئه استکبار مبنی بر اشغال سرزمین فلسطینیان و آوارگی ملت مظلوم این دیار اما شاهد آن هستیم که به یُمن تدبیر حضرت امام خمینی(ره)مبنی بر نامگذاری روز جهانی قدس و نیز انتفاضه مردم فلسطین همراه با حمایت‌های معنوی و سیاسی آزادگان دنیا؛ رژیم کودک کش اسرائیل تاکنون روی آرامش را به خود ندیده و نخواهد دید.
حسینعلی شهریاری گفت: از مردم ولایتمدار و فهیم و روزه‌داران دعوت می‌شود تا کما فی السابق و همگام با همه آزادگان جهان و با شرکت و حضورشان در راهپیمائی روز جهانی قدس نفرت و انزجار همیشگی خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان باطلش اعلام کنند.

به گزارش ایرنا روز جهانی قدس، توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد؛ امام خمینی، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹قمری مصادف با ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ شمسی در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند، پیام امام خمینی(ره) در واکنش به حمله نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان صادر شد.

امروز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ رمضان ۱۴۴۴ مردم ایران و جهان در لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای چهل و چهارمین سال پیاپی در شهرهای جهان به خیابان‌ها خواهند آمد و نابودی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را که در سراشیبی سقوط قرار دارد و چند قدم دیگر تا محو شدن نام این رژیم نژادپرست از صفحه روزگار باقی نمانده را فریاد خواهند زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha