۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85082236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس در کاشان برگزار شد

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85082236
راهپیمایی روز قدس در کاشان برگزار شد

کاشان - ایرنا - همزمان با سراسر ایران اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،در کاشان حرکت خودجوش مردم قبل از شروع راهپیمایی از قسمت های مختلف شهر به سمت مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج(خیابان بهشتی) آغاز شد، راهپیمایان پس از حضور در این مجموعه فرهنگی و ورزشی در حالیکه پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند، ساعت ۱۰:۳۰ در صفوف فشرده و منظم از خیابان های بهشتی و معلم عبور کردند و در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) حضور یافتند.

مردم با شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر،"مانند رهبرخود آزاده ایم آزاده، برای محو دشمن آماده ایم آماده"، "رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست،نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست "، "در آخرین جمعه ماه خدا،آید صدای مرگ بر آمریکا"،"آنچه که ملت همه طالب بود نابودی رژیم غاصب بود"خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و استکبار جهانی ابراز داشتند و بار دیگر بر آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

در راهپیمایی امروز کاشان زن و مرد، پیر و جوان ، گروه های مختلف ورزشی، هنری، اصناف، دانش آموزان، دانشجویان، استادان مراکز آموزش عالی، کارگران واحدهای صنعتی ،همه و همه به میدان آمدند تا وحدت ملی و اسلامی در حفظ آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهان به نمایش بگذارند.

اجرای سرود های انقلابی و مداحی،توزیع اقلام تبلیغاتی،پوستر و پرچم در طول مسیر راهپیمایی از برنامه های جانبی مراسم راهپیمایی روز قدس در کاشان بود.

همچنین امروز راهپیمایی روز قدس در شهرستان های شمال استان اصفهان شامل نطنز، اردستان و آران و بیدگل ،با حضور گسترده مردم این شهرستان ها برگزار شد.

حضرت امام خمینی(ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha