۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85082237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غریو "مرگ بر اسراییل" در آسمان قزوین طنین انداز شد+ فیلم

قزوین - ایرنا - مردم مومن، خداجو و روزه دار قزوین همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با اجتماع در محل های از پیش تعیین شده و با فریادهای "مرگ بر اسرائیل" راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قزوین از میدان میرعماد به سمت میدان میدان آزادی (سبزه میدان)، خیابان امام خمینی و مسجد النبی (ص) میعادگاه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

شهروندان قزوینی با سر دادن شعارهای " الله اکبر الله اکبر"،" مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا" ،"فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است" در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی، ضمن حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، در حال اعلام انزجار و نفرت از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان آنها هستند.

در بین راهپیمایان روز جهانی قدس در قزوین، اقشار و گروه های مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، روحانیان، اصناف و ورزشکاران در کنار مسوولان استانی، مدیران کل اداره ها و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی حضوری چشمگیر دارند.

غریو "مرگ بر اسراییل" در آسمان قزوین طنین انداز شد


به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر شهرها و همچنین بسیاری از روستاهای استان قزوین نیز در حال برگزاری است.

ردادماه سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) در تقویم رسمی کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، هرساله در این روز ایرانیان و سایر مسلمانان با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی ابراز انزجار و نفرت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha