۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85081290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز قدس بهترین فرصت برای بازخوانی جنایات رژیم صهیونیستی است

قزوین- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: روز قدس بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن شهسواری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه به تمام آزادی خواهان جهان تعلق دارد و آنان از این همه کشتار، ظلم، تعدی و اشغالگری توسط صهیونیست‌های غاصب و حامیان آنان متنفر هستند.

وی با بیان اینکه روز قدس احیا کننده وحدت امت اسلامی است، اظهار کرد: با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) در نام گذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهانی قدس، خروشی در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان در دفاع از ملت فلسطین برای همیشه تاریخ ایجاد شده است.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به شعار محوری " فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی"، تصریح کرد: فلسطین مساله اول جهان اسلام و محور وحدت جوامع اسلامی است و نباید هیچ وقت این موضوع به دست فراموشی سپرده شود.

به گفته این مسوول، روز جهانی قدس روز مقابله و ایستادگی مستضعفان در مقابل مستکبران عالم و صهیونیست‌های جنایتکار است و با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت مضاعف و بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال فرصت مغتنمی برای بازخوانی پرونده قطور جنایت‌های رژیم صهیونیستی و باید افکار عمومی مردم جهان را بیش از پیش به این جنایت‌ها جلب کرد تا مردم انزجار خود را از حمایت‌های جبهه استکبار و قدرت‌های شیطانی از رژیم صهیونیستی اعلام نمایند

حجت الاسلام شهسواری افزود: راهپیمایی روز قدس فردا جمعه 25 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و همیشگی مردم استان قزوین در ۷۰ نقطه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha