۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85082266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم البرز در حمایت از مظلومان فلسطین به پا خاستند + فیلم

کرج - ایرنا- پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هر سال بر اساس یک حرکت و نماد دینی و ارزشی که از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی شکل گرفت، در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان یعنی روز قدس، اجتماعات عظیم مردمی در اقصی‌نقاط جهان و ایران از جمله استان البرز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه می افتد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از زمان اشغال سرزمین فلسطین از سوی حکومتی جعلی و کودک کش تاکنون تمام ملت های جهان به این نتیجه رسیده اند موضوع فلسطین موضوع یک ملت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه این اشغالگری حرکتی شیطانی است که اگر جلوی آن با حمایت از ملت مظلوم فلسطین گرفته نشود تمام کشورها را درگیر خواهد ساخت چرا که زیاده خواهی حکومت جعلی اسراییل طی این چندین سال به واسطه ظلم و جوری که داشته برای همگان آشکار شده است.
روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسراییل است. که این چند سال اخیر نیز بواسطه جنایات این رژیم جعلی در فلسطین شاهد همراهی حتی کشورهای غیر مسلمان نیز با مسلمانان هستیم.


رژیم غاصب که در سالیان گذشته تاکنون با وحدت جهان اسلام در برابر جنایات خود مواجه است، دست درازی خود را بیشتر کرده بطوریکه در روزهای اخیر اقدامات جنایاتکارانه در مسجد الاقصی داشت و این اقدامات رژیم نژاد پرست اسراییل اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با غاصبان صهیونیستی دوچندان می سازد.

بی تردید حضور در این حرکت های مردمی بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین در مقابله با وحشی گری های رژیم غاصب است .

مردم البرز در حمایت از مظلومان به پا خاستند

مردم روزه دار استان البرز نیز امروز همصدا و همراه با سایر آزادی خواهان جهان به پا خاستند تا به غاصبان جهان نشان دهند ریسمان وحدت و همگرایی مسلمانان محکم تر از آن است تا با اقدامات خبیثانه آنان پاره شود.
مردم استان البرز با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه اسراییل به نمایش گذاشتند .

یکی از راهپیمایان در مسیر راهپیمایی روز قدس کرج در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر دلیل حضور خود در این راهپیمایی گفت: آمده ام تا به مردم فلسطین بگویم تنها نیستند .
فاطمه منوری افزود: اگر توان حضور در کشور فلسطین را ندارم اما فریاد بیزاری خودم را از جنایات اسراییل می توانم ندا بزنم.
وی ادامه داد : تصاویر دلخراش جنایت های اسراییل دل هر انسانی را به درد می آورد.
این شهروند کرجی گفت: من یک مادر هستم و میدانم وقتی جوانان فلسطینی را جلوی چشمان مادرانشان شکنجه می کنند، چقدر دردآور است.


مرتضی اسحاقی شهروند دیگر حاضر در راهپیمایی روز قدس کرج ادامه داد: جنایت های اسراییل دل هر انسانی را به درد می آورد و امروز مردان ایرانی همراه ملت مظلوم فلسطین هستند.
وی بیان کرد: شکنجه پدران و کودکان در برابر چشم خانواده های فلسطینی و کشتار دسته جمعی فلسطینیان، خباثت چهره اسراییل را نشان می دهد که باید با حداقل ها حتی فریاد های ظلم ستیزیف همراه ملت مظلوم فلسطین شد.

حضور کودکان دختر و پسر در حالی که تصاویری از انتفاضه در دست داشتند بیانگر اهمیت و دلخراش بودن جنایات رژیم غاصب حتی برای این قشر بود.
ثنا رهبر دهقان کودک ۱۲ ساله در حالی که اشک در چشمانش بود گفت: دلم برای کودکان فلسطینی سوخت چون که هر روز اتفاق های بدی رو می بینند و آمدم بگویم که من کنار این کودکان هستم .

مردم البرز در حمایت از مظلومان به پا خاستند

حضور خانواده های شهدا با تصاویر رهبر معظم انقلاب ، سردار شهید سلیمانی و عزیزان شهید خود در کنار تمام تصاویر وحدت و انسجام در مسیر راهپیمایی روز قدس امروز استان البرز حاکی از آن بود که اقتدار و استقلال ایران اسلامی نیز با نثار جان افراد ایثارگری بدست آمده که نسل امروز با بصیرت و آگاهی هرچه بیشتر در حفظ آن باید کوشا باشند .

از سوی دیگر تصاویر حاج قاسم سلیمانی در دست نوجوانان و جوانان که در زیر آن جملاتی مانند مقاومت ادامه دارد نیز بیانگر آن بود که این جوانان همراه به ملت مظلوم فلسطین تاریشه کنی کامل ظلم هستند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در جمع راهپیمایان گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس؛ صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان در ادامه افزود: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ و شایسته است مردم عزیزمان در دفاع از آرمان های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان که مصمم هستند پر شور در میدان باشند، به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است.

وی یادآورشد: در مسیر راهپیمایی روز قدس کرج با برپایی غرفه های نقاشی و برگزاری مسابقه های فرهنگی کودکان تصورات خود را از جنایات رژیم غاصب به نمایش گذاشته اند.

امروز روز قدس شهرت جهانی یافته، مرزها را پیموده و در دل و جان ملت های آزاد اندیش جهانی به ویژه کشورهای اسلامی رخنه کرده است. بنابراین این اتحاد و همدلی برای آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

بدون تردید استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم غاصب علیه فلسطین ملت های جهان اسلام را در دفاع از آرمان های بر حق ملت مظلوم فلسطین مصمم تر ساخته و همچنان پر شور در میدان هستند تا ، به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان فلسطین شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha