۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85252000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع مردم کرج در حمایت از مبارزان فلسطینی

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵
کد خبر: 85252000
اجتماع مردم کرج در حمایت از مبارزان فلسطینی

کرج - ایرنا - مردم کرج یکشنبه شب در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به شکرانه عملیات موفق طوفان الاقصی و در حمایت مبارزان فلسطینی دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در تجمع امشب مردم کرج که با اجرای برنامه های زنده شادی و سرور همراه بود ، حاضران با سردادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مبارزان مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

بسیاری از نوجوانان و جوانان کرجی در حالی که چفیه فلسطینی را بر صورت داشتند پرچم های ایران و فلسطین را به اهتزار درآوردند.

برگزاری مسابقه های فرهنگی با موضوع مقاومت، به هوا فرستادن بادکنک های رنگی به نشانه شادی از پیروزی عملیات موفق طوفان الاقصی پخش و بر افراشته نگه داشتن تصاویر سردار قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر ویژه برنامه های این اجتماع بزرگ مردم کرج بود .

پخش شیرینی و شربت در ۵۰ نقطه البرز و تمام مساجد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز یکشنبه شب در این باره گفت: امشب به شکرانه پیروزی فلسطین با برپایی موکب در ۵۰ نقطه کرج ، تمام مساجد با شیرینی و شربت از مردم پذیرایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین " علیرضا ابراهیمیان" افزود: همچنین بسیاری از خیابان ها و معابر شهرستان های استان البرز به یمن این پیروزی با پرچم های ایران و رنگی آذین بندی شده است.

رژه خودرویی در کرج

ابراهیمیان در ادامه به برگزاری رژه خودرویی به شکرانه پیروزی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این رژه خودرویی از میدان دانشگاه تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) بود.

وی یادآورشد: همچنین بسیاری گروه های خودجوش مردمی با راهپیمایی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی این پیروزی را پاس داشتند.

گروه های مقاومت فلسطین روز گذشته در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی بیش از پنج هزارموشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست ها وارد شد.

همزمان با این عملیات نفوذ نیروهای کماندو جبهه مقاومت به عمق اراضی اشغالی و به اسارت درآوردن تعدادی از افسران و سربازان صهیونیست ها بر رعب و وحشت غاصبان قدس افزود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha