راهپیمایی روز قدس، روز برائت عمومی مسلمانان از رژیم اشغالگر قدس است

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: روز قدس، روز اُبهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرن و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومی مسلمانان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد سپاهی روز جمعه در جمع مردم روزه دار و همیشه در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس چابهار اظهارداشت: روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

وی بیان کرد: روز قدس روز اسلام و تصدیق کننده ادیان الهی و مظهر برادری، برابری، شریعت و ظلم ستیزی است و تا زمانی که رژیم غاصب اسرائیل بر قدس مسلط است همه روزهای سال را باید روز قدس نام گذاشت.

فرماندار چابهار بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم غیور و انقلابی این شهرستان با شرکت فعال و حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذاشتند.

قدس، روز برائت و اعلام نفرت عمومی مسلمانان از رژیم اشغالگر قدس است

رژیم صهیونیستی از درون دچار پوسیدگی شده است

وی بیان کرد: امروز دیگر مساله فلسطین مساله عربی و اسلامی نیست بلکه مساله حقوق بشر و انسانیت است.

سپاهی ادامه داد: مبارزات و استقامت های این ملت مظلوم باعث شده رژیم صهیونیستی از درون مضمحل و پوسیده شود و دنیای استکبار هر چه بیشتر تلاش می کند با امپراطوری رسانه ای جلوی افول و زوال آن را بگیرد نمی‌توانند چرا که این فروپاشی به اندازه‌ای زیاد است که دیگر قادر نیستند کاری از پیش ببرند.

وی بیان کرد: اینکه در ماه مبارک رمضان قشرهای مختلف مردم چابهار، امامان جمعه اهل تشیع و تسنن با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس حماسه آفریده و با همراهی معتمدان، ریش‌سفیدان، سران طوایف خانواده‌های شهدا، مدیران و کارکنان شهرستان، با همدلی و همراهی مشت محکمی بر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار زدند و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور گذاشتند صمیمانه سپاسگزارم.

به گزارش ایرنا روز جهانی قدس در شهر چابهار از محل بلوار امام خمینی (ره) مقابل بانک تجارت تا میدان شهدا حسینی فرماندار برگزار و حاضران شعار مرگ بر اسرائیل و نابودی این رژیم سردادند و بار دیگر حمایت خویش را از فلسطین اعلام کردند.

در پایان قطعنامه سراسری روز قدس قرائت و همه شرکت کنندگان با شعار الله اکبر بندهای آن را تایید کردند.

قدس، روز برائت و اعلام نفرت عمومی مسلمانان از رژیم اشغالگر قدس است

قدس، روز برائت و اعلام نفرت عمومی مسلمانان از رژیم اشغالگر قدس است

قدس، روز برائت و اعلام نفرت عمومی مسلمانان از رژیم اشغالگر قدس است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha