امام جمعه شهرکرد:مردم در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضوری پررنگ دارند

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مردم ایران همچنان مستحکم و به‌هم پیوسته در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد به خبرنگاران یادآور شد: مردم بصیر، هوشیار، مؤمن، معتقد و مقاوم امروز به‌هم پیوسته، مستحکم و با اراده در صحنه حضور یافتند تا اهداف نورانی اسلام را جهانی کنند.

وی افزود: پیام مردم به استکبار جهانی آن است که شما رو به پایان هستید و امروز اُمت‌ها و ملت‌ها به‌هم پیوسته هستند و در مسیر آزادی خودشان دست به دست هم داده تا شر استکبار، صهیونیست، ظلم و ستم را از سَر خودشان کم کنند.

نکونام تصریح کرد: دشمنان باید این به‌هم پیوستگی مردم را به وضوح در ایران اسلامی، سراسر جهان و در هر منطقه‌ای که مقاومت در آن‌جا شکل گرفته است خوب مشاهده کنند.

وی یادآور شد: امروز شما به هر کجا نگاه شود این به‌هم پیوستگی مردم مشاهده می‌شود، بنابراین استکبار جهانی و دشمنان این پیام مردم را درک کنند وگرنه به‌زودی پشیمانی خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم ایران و استان همچنان مقاوم و بصیر هستند، نیازی به هیچ توصیه‌ای ندارند و خودشان راه را خوب شناخته و به خوبی آن را ادامه می‌دهند.

نکونام گفت: امروز دوران تک‌قطبی، تک‌قدرتی و حرف نخست در یک جای خاص گذشته و ایران اسلامی اکنون راهی را پیش پای بشریت گذاشته است که این راه با نورانیت ادامه پیدا می‌کند تا به عدل جهانی برسد.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با از سوی امام خمینی (ره) به‌نام "روز جهانی قدس" نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha