۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85082420
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغییر موضع کشورهای مدعی جهان، نمونه دیگری از هوشمندی رهبر معظم انقلاب است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرده تغییر تصمیم‌گیری‌ها در دنیا در بحث اوکراین که حتی به فرانسه و اروپا هم رسیده نشان از درایت، هوشمندی و تحقق پیش بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس با اشاره به تغییر روشن جبهه مقاومت و تغییر ساختارهای جهانی، اظهارکرد: طبق آخرین خبر اروپا پذیرفته که از چین خواهش کند برای صلح میان روسیه و اوکراین واسطه شود و حتی آمریکا هم پذیرفته پیش نویس در صورت خوب بودن مورد قبول قرار گیرد که همگی این موارد از جمله پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: مقامات عربستان سعودی هم مجبور شدند به یمن بروند و مقدمات پایان جنگ را اعلام کنند لذا باید پذیرفت راه مقاومت اگر چه هزینه‌هایی دارد اما این هزینه‌ها پرنتیجه و به معنای امضا سند عزت و بزرگی یمن است و امروز یک ارتش بزرگ حاصل مقاومت برای این کشور برجا مانده و نیروی دریای آن در حال اجرای مانور است.

امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از حضور پرشور و چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: مشاهده صفوف به هم پیوسته روزه‌داران در این مراسم نشان از اتحاد قلوب مسلمانان و نمایش وحدت امت اسلامی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است که در وضعیت عقب گرد و تحقق وعده آخر قرار دارد.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چند روز قبل خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد تحقق وعده آخر به معنای نابودی نزدیک است چراکه بحث فلسطین و قدس شریف به یک مساله مردمی تبدیل شده و در هر نقطه از جهان به بهانه‌های مختلف اجتماعات زیادی با شعار علیه این رژیم در حال برگزاری است که نمونه آن می‌توان به اجتماع روز گذشته مردم مراکش اشاره کرد.

وی افزود: تقویت روحیه مقاومت، ایثار و شهادت به‌جای چانه‌زنی‌های سیاسی بی‌نتیجه برای مساله فلسطین باعث شده تا مفهوم شهادت به سکه رایج در میان مردم فلسطین تبدیل شود و تمام گروه‌های سنی از جمله کودکان آماده فداکردن جان در راه آزادی قدس شریف باشند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین دهه آخر ماه مبارک رمضان را دهه شکل پذیری مومنان دانست و گفت: اگر فردی می‌خواهد بهرمندی بیشتری از این ماه داشته باشد باید قدر روزهای باقی مانده آن را بداند و حضور بیشتری در مساجد داشته باشد و اقامه نماز جماعت و نیایش را جدی بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha