۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85089706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور در نماز عید فطر تجلی دینداری ملت ایران است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس گفت: حضور باشکوه آحاد مختلف مردم ایران اسلامی در نماز عید سعید فطر و نیز در راهپیمایی روز قدس نمونه‌ای از تجلی دینداری ملت ایران و همچنین نمایش این عظمت به دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در جمع مردم گنبدکاووس افزود: عظمت حضور گروه‌های مختلف مردم ایران اسلامی از سلایق و جریان‌های سیاسی درس عبرتی برای دشمنان و حامیان داخلی آنها که گمان می‌کنند، مردم ما دین گریز شدند، می‌باشد.

وی با اشاره به سخنان چند ماه پیش رهبر معظم انقلاب و پیش بینی معظم له مبنی بر جمع شدن بساط حوادث و اغتشاشات در برخی شهرهای کشور طی چند ماه و ماندن روسیاهی آن برای دشمنان، اضافه کرد: دشمنان در ادامه آن حرکت مذبوحانه خود، دختران و بانوان ما را به کشف حجاب تشویق و ترغیب می‌کنند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: این حرکت دشمن هم آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران جمع خواهد شد و روسیاهی آن بار دیگر بر دشمنان خواهند ماند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از زمان شروع تذکرهای محترمانه و قاطعانه نیروی انتظامی، برخی کشف حجاب‌ها روند نزولی داشته و این نشان می‌دهند که اکثریت مردم ما خود را مکلف به رعایت شئونات اسلامی و بالاخص حجاب و عفاف در اجتماع و اماکن عمومی می‌دانند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک عید سعیدفطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن‌ ایران اسلامی، گفت: خداوند متعال نیز در این روز (عید فطر) پاداش خوبی به افراد مومن و روزه داران خویش می‌دهد.

شهرستان گنبدکاووس ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دارد.

اهداف شهدا برای جامعه ورزش تبیین و جریان‌سازی شود

تغییر موضع کشورهای مدعی جهان، نمونه دیگری از هوشمندی رهبر معظم انقلاب است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha