۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85082437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز قدس تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان بیان کرد: راهپیمایی باشکوه روز قدس و این موج حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آنها از این سرزمین مقدس ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس افزود: این مناسبت بزرگ جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است.

وی عنوان کرد:امروز تجلی این اراده عظیم را در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس شاهد بودیم و حضور و حماسه باشکوه مردم گیلان همگام وهمصدا با ملت همیشه سرافراز ایران در راستای اثبات این حقانیت است.

وی اظهار کرد: از نظر جغرافیای سیاسی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است.

استاندار گیلان گفت: قدس متعلق به فلسطینیان و مردم فلسطین است و ما امروز در کنار این مردم، برای اثبات حقانیت شان در راهپیمایی حضور پیدا کرده ایم و این راهپیمایی باشکوه به معنای حمایت از آرمان ها و مردم عزیز فلسطین است که بر حق هستند.

وی تاکید کرد: این حضور و همدلی در تجلی مصداق این کلام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است که فرمودند روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز می باشد و باید این همدلی و انسجام را تا پیروزی قدس شریف ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha