۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85082438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت فلسطین دفاع از اسلام است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85082438
حمایت فلسطین دفاع از اسلام است

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دفاع از فلسطین و برگزاری مراسم روز قدس به معنای دغدغه حمایت از مسلمانان و جهان اسلام فارغ از تفاوت‌های مذهبی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عطاالله میرزاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: هر قدمی که در راهپیمایی روز قدس برداشته و هر شعاری که داده می شود، مشمول عنایت الهی است و خداوند برای آن ثواب ثبت می کند.

وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی (۲۹فروردین) اظهار کرد: ارتش ایران هم اکنون در وضعیتی بی نظیر قرار دارد و نیروهای مخلص آن در همه عرصه ها، حافظ امنیت هستند.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار در پیش گرفتن تمهیداتی برای کاهش سود تسهیلات بانکی برای تولیدکنددگان در راستای کاهش قیمت نهایی کالا و مهار تورم شد.

حجت الاسلام میرزاده همچنین با اشاره به شهادت رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان طی روزهای گذشته، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده با سوداگران مرگ شد.

امام جمعه موقت بندرعباس در آخرین بخش از سخنان خود با اشاره به ابلاغ شیوه نامه جدید برخورد با بی حجابی توسط نیروی انتظامی از هفته آینده، از مردم خواست با این طرح همکاری کنند و پلیس نیز عین قانون را اجرا کرده و همه در تمامی رده‌ها اعم از مردم و متولیان از برخورد خودسرانه و پیش افتادن از قانون خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha