۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85082461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام انزجار مردم و عشایر شادگان از رژیم غاصب اسرائیل در روز جهانی قدس

آبادان - ایرنا - مردم و عشایر انقلابی و روزه دار شهرستان شادگان بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

به گزارش ایرنا، مردم این دیار جنوب کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صفوفی فشرده و با وحدت و یکپارچگی خود بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا پای مظلوم و مظلومیت مردم فلسطین بایستند.

مردم شادگان همگام با هموطنان و مسلمانان جهان به ندای امام راحل و تاکیدات رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس از محل مصلا حرکت و یک صدا شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و اسرائیل را تا میدان امام خمینی( ره) سر دادند.

راهپیمایان در مسیر با مشت‌های گره کرده و کوبنده فریاد سر دادند روز جهانی قدس، روز نوید نصرت، کلام رهبر ما بصیرت است و وحدت، ای ملت مسلمان، قدس شریف همیشه محور اصلی ماست، مسلمانان آزاده می دهد اکنون پیام، سازش با اسرائیل خیانت است به اسلام، رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی مزین به شعارهای «سلیمانی زنده است، مقاومت پاینده است»، «راه سلیمانی‌ها ادامه دارد»، «رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است»، «نابود می‌شوند به لطف خدا، صهیونیست و آمریکا»، جنایات اسرائیل را محکوم کردند.

روز جهانی قدس، توسط امام خمینی (ره) به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد. امام راحل، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha