۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85082550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیس خزعلی: روز قدس نشان دهنده نزدیکی وعده الهی است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85082550
قیس خزعلی: روز قدس نشان دهنده نزدیکی وعده الهی است

تهران - ایرنا - قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق در پیامی به مناسب روز جهانی قدس تاکید کرد که مراسم روز قدس نشان می‌‎دهد وعده الهی نزدیک است و ما هر سال به آزادی قدس نزدیک‌تر می شویم.

به گزارش ایرنا، الخزعلی روز جمعه در پیامی که در پایگاه های اطلاع رسانی و حساب های شبکه های اجتماعی عصائب اهل الحق منتشر شد آورده است: در سالروز جهانی قدس درمی یابیم که ما روز به روز به تحقق وعده الهی نزدیک تر می شویم.

وی گفت: ما در پی جهانی هستیم که این نظام جهانی ستمکار و وحشی مبتنی بر رهبری دولت شرور آمریکا پایان یابد و امیدواریم خداوند ما را از شر همه قدرت های ستمکار نجات دهد.

الخزعلی گفت: ما به سمت جهانی حرکت می کنیم که دولت عدل الهی به رهبری منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) بر آن حکمرانی کند، او که پایان ستمکاری صهیونیسم و هر گونه ستمی از روی جهان را رقم خواهد زد.

امروز جمعه‌ ۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ ماه رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، مردم مسلمان و نیز آزادیخواهان جهان در کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی در سراسر جهان به خیابان ها می آیند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از حقوق و آرمان های ملت فلسطین دفاع می کنند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha