رژیم صهیونیستی به پایان عمر عاریه‌ای خود نزدیک می‌شود/ «روز قدس» روز دفاع از مظلوم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «روز قدس»، روز دفاع از مظلوم، و مقابله با ظالمی است که به پایان عمر عاریه‌ای خود نزدیک می‌شود و امت اسلام، با دل‌های پاک، آزادی قبله اول، و مرگ نژادپرستی و نسل‌کُشی صهیونیست‌های جنایتکار را فریاد می‌کنند.

به گزارش ایرتا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه - ٢۵ فروردین ١۴٠٢- در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: سومین شب از لیالی قدر برای همه مومنین شب معراج در ملکوت عالم و بهره‌مندی از برکات لیله پرشکوهی است که طی مسیر یک صدساله را ممکن می سازد. از طرف دیگر شب جمعه و شب رحمت الهی. در صدر اعمال هر دو شب زیارت حسین بن علی (ع)قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «حقیقت قدر حضرت زهرا (س) و امضای مقدرات به دست امام عصر (عج) است» اتصریح کرد: در فردای این شب نورانی، (روز جهانی قدس) روز دفاع از مظلوم، و مقابله با ظالمی است که به پایان عمر عاریه‌ای خود نزدیک می‌شود و امت اسلام، با دل‌های پاک، آزادی قبله اول، و مرگ نژادپرستی و نسل‌کُشی صهیونیست‌های جنایتکار را فریاد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امام‌ خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را «روز قدس» نامید ‌و از دولت‌ها ‌و ملت‌های مسلمان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

امروز جمعه ٢۵ فروردین ١۴٠٢، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است و مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان در سراسر جهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و رهایی قدس از دست رژیم غاصب صهیونیستی، راهپیمایی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha