روز قدس نماد سربلندی مردم ایران اسلامی در دفاع از مظلومان است

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: روز قدس روز نمایش سربلندی مردم ایران اسلامی در آزمون دفاع از مظلومان است که در چند دهه گذشته آن را به نمایش گذاشته‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار حبیب شهسواری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم غاصب اسراییل هر روز ضعیف تر از دیروز و ناتوان تر ظاهر می‌شود و این بیانگر قدرت نیروی مقاومت و اتحاد است.

به گفته وی، شهروندان استان آذربایجان غربی همراه با سایر نقاط کشور امروز با حضور پر انگیزه خود در میدان، حماسه‌ای با عظمت آفریدند و این حضور عظیم مردمی در دفاع از فلسطین و قدس موجب نیرو گرفتن و افزایش استقامت کسانی است که با جسم و جان خود از قدس و مسجدالاقصی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه شهدا با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم اظهار کرد: حضور شهروندان مثل سالهای قبل پر شور بوده و عظمت و ابهت حضور مردمی بیانگر حمایت آنان از آرمان‌های فلسطین است.

سردار شهسواری با بیان اینکه همه آرزوی سربلندی انقلاب ونظام اسلامی را داریم، ادامه داد: ایستادگی و شهامت کم‌نظیر ملت فلسطین قابل تحسین است و باید تمام روزهای سال را به عنوان روز قدس و مقاومت در برابر استکبار تلقی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان این استان مرزی که با نام رنگین کمان اقوام و ادیان هم شناخته می‌شود روز جمعه با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه گر و صهیونیست، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله، ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم، تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست، انزجار خود را از استکبار و ایادی آن فریاد زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha