حواشی بازی مهم در کرمان؛ از بیرون کشیدن تیم پرسپولیس تا ماجرای گاز اشک آور+فیلم

کرمان - ایرنا - ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر کرمان درحالی از ساعتی پیش از آغاز بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران تکمیل ظرفیت شد که عده ای از هواداران که بلیط تهیه کرده بودند پشت درها ماندند و سعی در ورود داشتند که گفته می شود پلیس با شلیک گاز اشک آور آنان را متفرق کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از داخل ورزشگاه، عده‌ای از تماشاگران بازی تیم فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران در هفته ۲۶ رقابت های لیگ برتر به برخورد قهری ماموران معترض بودند و عده ای که بلیط تهیه کرده بودند نیز به علت پر شدن ورزشگاه نتوانستند وارد شوند و همین امر باعث شده بود به هر دری بزنند که وارد شوند.

اما پس از آنچه استفاده پلیس از گاز اشک آور برای متفرق کردن افراد منتظر جلو درهای ورزشگاه خوانده شد ، دود آن نیز در درون ورزشگاه استشمام شد و تماشاگران شعارهایی برای اعتراض سر دادند.

ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از ورود به زمین ورزشگاه مجددا به رختکن بازگشتند که کادر فنی این تیم علت خارج شدن بازیکنان را نپاشیدن آب روی زمین چمن اعلام کردند.

امیرحسین روشنک نماینده فدراسیون و ناظر بازی و مسیولان هیات فوتبال کرمان با تماس تلفنی مشغول مکالمه با مسئولان و رفع مشکل بودند تا اینکه مسئولان ورزشگاه آب پاشی روی زمین را آغاز کردند و بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در کرمان آغاز شود با حدود ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

پس از خروج بازیکنان پرسپولیس بود که یک دود عجیب با نشانه های گاز اشک آور به نظر می‌رسید از بیرون ورزشگاه به میان جمعیت تماشاگران پرتاب شد و پس از این اتفاق تماشاگران شعارهایی دادند.

برخی تماشاگران نور لیزر را در دقایقی روی چشم بازیکنان و دروازه بان می انداختند و این امر یکی از حواشی به وجود آمده در این بازی بود.

دقیقه ۳۳ بازی نیز سعید صادقی توپ دوم را به داخل زمین شوت کرد و اخطاری دریافت نکرد و همین امر باعث اعتراض هواداران مس کرمان شد.

در دقایق آغازین نیمه دوم نیز یکی از هواداران پرسپولیس از سکوی تماشاگران به داخل ورزشگاه پرید و با دخالت و برخورد شدید پلیس به بیرون ورزشگاه هدایت شد که فردی که این هوادار را به بیرون برده بود نیز مورد خشم تماشاگران قرار گرفت.

در نیمه نخست بازی پرسپولیس ۲ گل به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha