۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85083254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وام بانکی و رفع موانع تولید در صدر درخواست کردستانی‌ها از استاندار +فیلم

 سنندج- ایرنا- بیشترین درخواست های امروز شهروندان کردستانی که از طریق سامانه سامد با استاندار در میان گذاشتند مربوط به وام بانکی، رفع موانع تولید؛ اشتغال و مسکن بود.

به گزارش ایرنا، استاندار کردستان در ماه ۲ بار در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور پیدا می کند و به صورت تلفنی درخواست های مردم را می شنود و دستور پیگیری آنرا صادر می کند.

نخستین ارتباط مردمی استاندار از طریق سامانه سامد در سال ۱۴۰۲، امروز شنبه ۲۶ فروردین برقرار شد و اسماعیل زارعی کوشا از ساعت ۸ و نیم صبح تا ساعت ۱۰ پاسخگوی درخواست های مردم استان بود.

در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از مردم استان کردستان پشت خط تلفنی سامد بودند؛ به گفته مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان افزون بر هفت هزار نفر از شهروندان کردستانی امروز با شماره ۱۱۱ تماس گرفتند.

مراد علی بهمنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روزهایی که استاندار در سامانه سامد حضور پیدا می کند تعداد تماس ها چندین برابر می شود.

وی ادامه داد: روزانه ۲ هزار و ۴۰ تماس مردمی با این سامانه برقرار می شود که همه موارد یادداشت و برای پیگیری به دستگاه های اجرایی مربوطه اعلام و نتیجه هم به استاندار گزارش داده می شود.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان افزود: رکورد تماس های شهروندان استان با این سامانه مربوط به سفر نخست رئیس جمهوری در تیرماه سال ۱۴۰۱ است که ۳۳ هزار تماس در این روز برقرار شد.

بهمنی بیان کرد: امروز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ و ۱۰ دقیقه استاندار پاسخگوی درخواست های ۷۰ نفر از شهروندان استان بود که همه درخواست ها از سوی استاندار مکتوب و برای بررسی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شود و سپس نتیجه آن چه مثبت چه منفی به تماس گیرندگان اعلام خواهد شد.

یکی از برنامه‌ها و رویکردهای دوست سیزدهم برقراری ارتباط بی واسطه با مردم است که استاندار کردستان افزون بر سفرهای شهرستانی و دیدار چهره به چهره هر ماه در سامانه سامد حضور پیدا می کند و به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست های جمعی از شهروندان می شود.

بیشتر درخواست های امروز جمعی از مردم کردستان که موفق به برقراری تماس با استاندار شدند؛ اعطای وام بانکی، رفع موانع تولید، مسکن و اشتغال بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha