۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85081389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: وعده غیرکارشناسی به مردم استان نمی دهم

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: تاکنون وعده غیرکارشناسی به مردم استان نداده و نخواهم داد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های سقز و بانه که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: وعده غیرکارشناسی به مردم نمی دهیم و این مهم را بارها در جمع مردم مطرح کردیم ولی بی شک مطالبات آنها را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ما حاکم محور است و دستگاه محور نیست، اظهار کرد: فرمانداران موضوعات و مسائل را به مدیران استانی محول نکنند باید خود مباحث مختلف را بررسی و جمع بندی کنند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه باید تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهر بانه مشخص شود، افزود: موارد و مشکلات مربوط به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بانه حداکثر تا پایان اردیبهشت حل شود.

استاندار کردستان یادآور شد: از نظر شاخص راه روستایی جزو استان های آخر کشور بودیم که سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شد.

زارعی کوشا ادامه داد: در برخی شهرستان ها مثل سقز و بیجار که شاخص راه روستایی در آنها کمتر است باید امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام راه روستایی در اولویت قرار داده شود.

وی با بیان اینکه باید از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و اعتبارات سال ۱۴۰۱، پروژه های نیمه تمام اولویت دار به اتمام برسد، اضافه کرد: اولویت های کلی را دولت و شورای برنامه ریزی مشخص کرده است و اجرای پروژه جدید مدنظر نیست.

استاندار کردستان افزود: اجرای پروژه جدید و زخمی کردن آن کار را برای آینده سخت تر می کند لذا پروژه جدیدی آغاز نمی شود.

وی تاکید کرد: لیستی از درخواست ها و مطالبات استان در حوزه راهداری با اولویت شهرستان‌های و تعهداتی که به مردم داده شده آماده شود تا در سفر قریب الوقوع رییس سازمان راهداری مطرح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha