۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85083447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متخلفان در ایلام به پرداخت ۹۷۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: میزان محکومیت ناشی از صدور آرای شعب این استان در سال گذشته افزون بر ۹۷۱ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا لطفی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: چهار هزار و ۵۳۳ فقره پرونده پارسال در زمینه های کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان وارد شد.

وی افزود: شعب مختلف رسیدگی کننده در شهرستان های مختلف موفق شدند چهار هزار و ۵۲۹ فقره را مورد بررسی قرار داده و ضمن صدور آرا آنها را مختومه کنند و تنها چهار پرونده مختومه نشده و در مراحل ارزیابی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام کاهش زمان بررسی پرونده برای اثرگذاری آنها و جلوگیری از بروز تخلف دوباره را از اهداف مورد نظر برشمرد و یادآور شد: شعب رسیدگی کننده در مجموع متخلفان پرونده ها را به پرداخت ۹۷۱ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال جریمه در حق صندق دولت محکوم کردند.

لطفی یکی از مهم ترین حوزه های رسیدگی شده را در بخش قاچاق کالا و ارز عنوان و تاکید کرد: سال گذشته یک هزار و ۵۱ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان وارد شد که یک هزار و ۴۴ فقره از آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شد و تنها هفت پرونده باقی مانده است.

وی همچنین از رسیدگی به ۳۱۸ پرونده در بخش بهداشت ، دارو و درمان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha