۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85083466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: هلال احمر زنجان با برنامه‌های تحولی ارتقا می‌یابد

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر استان با برنامه‌های تحولی در دست اجرا از لحاظ خدمت رسانی ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی طاهری روز شنبه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن برنامه محوری و تعریف تکالیف برای هلال احمر زنجان، افزود: این امر موجب به کارگیری تمام توان و ارتقای هرچه بیشتر این مجموعه می شود.
وی با تاکید بر آمادگی برای کمک به هلال احمر استان، اظهار کرد: کارکنان هلال احمر خوش فکر و توانمند هستند و همه خدمات و تلاش های آنها ارزشمند و قابل قدردانی است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این دیدار گفت: هلال احمر دستگاهی مردمی به شمار می رود که ظرفیت اجتماعی قویی دارد و بهره برداری مطلوب از این ظرفیت نیازمند تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها است.
حکمت الله هاشمی افزود: امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی تحولی در مجموعه ایجاد کنیم که در این خصوص از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تاثیرگذار بهره خواهیم برد.
وی بر استفاده توام از سخت افزار و نرم افزار در هلال احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود کنیم چون نرم افزارها در حوزه حوادث، بسیار ارزشمند است و موجب ارتقای سرعت عمل می شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: استفاده از نرم افزارها در مدیریت حوادث، تاثیرگذاری معنادار و با کیفیتی را به همراه دارد که این مهم، یکی از برنامه های اولویت دار این مجموعه است.
هاشمی به مولدسازی اشاره کرد و افزود: هلال احمر در این خصوص ماموریت ویژه ای دارد چون بودجه های کشوری و استانی پاسخگوی مطالبات نیست.
وی ادامه داد: فضاهایی داریم که در مولدسازی مورد تاکید دولت، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار زنجان است و اقداماتی را در این زمینه انجام خواهیم داد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برنامه های بیان شده را با سرعت انجام خواهیم داد تا تحول مورد نظر را محقق کنیم و دچار روزمرگی نشویم.
هاشمی یادآوری کرد: برنامه تحول برای ۶ ماهه نخست در هلال احمر استان زنجان تدوین شده است که پیشرفت ها اطلاع رسانی خواهد شد و جاهایی که نیاز به حمایت و همکاری نمایندگان مجلس باشد از این ظرفیت مهم نیز استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha