۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85083703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار مرکزی: دستگاه‌های اجرایی ستاد اربعین استان را حمایت کنند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی، ستاد اربعین استان را در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی افزود: دستگاه‌های متولی با انجام اقدامات و وظایف خود در زمان مقرر و خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) به گونه‌ای عمل کنند که زائران در داخل و خارج کشور باید خاطره خوب از موکب‌های استان خارج شوند.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی افزایش تعداد زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در سال جاری نسبت به سال گذشته، نیاز است دستگاه‌های فعال در این حوزه از هم‌اکنون اقدامات لازم را برای ارایه خدمت هرچه بهتر به زائران در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید کار جمعی و تشکیلاتی را در دستور کار خود قرار داده و با روحیه انقلابی در این حوزه فعالیت کنند.

نظری گفت: دستگاه‌ها برنامه‌های کاربردی خود را باید ارائه داده و این برنامه‌ها در کمیته‌ها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا در زمان استقرار موکب‌ها در مرز، ارایه خدمت به زائران در بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: تقویت موکب‌ها و جانمایی صحیح آنها در استان مورد توجه مسئولان و موکب داران باشد و ایجاد انگیزه برای خادمان در موکب‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دشمنان اسلام و قرآن از این حرکت جهانی به شدت ترس دارند و تمامی توان خود را برای عدم برگزاری آن پای کار می‌آورند.

نظری اظهار داشت: امروز فرصت خدمت در اختیار مسئولان است و باید همه توان را برای باشکوه برگزار شدن پیاده روی اربعین پای کار آورد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی نیز گفت: امسال تشکیل کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان تدارک دیده شده است که این کمیته شامل چهارکارگروه است که وظیفه هرکارگروه مشخص است.

«پروین مفتح زاده» افزود: سه موکب از مجموع هفت موکبی که سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفت توسط بانوان اداره می شد و نیاز است تعداد این موکب‌ها در سال جاری افزایش یابد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha