۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85083798
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

 فطریه و کفاره جمع آوری شده شهروندان قدس صرف نیازمندان می شود 

شهرقدس- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قدس گفت: فطریه جمع آوری شده در کمیته امداد صرف نیازمندان همان محل می شود.

عباس یزدان زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همکاران ما در کمیته امداد شهرقدس در روز عید فطر و روز بعد از آن به صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت فطریه حضور دارند و شهروندان می توانند فطریه و کفاره های خود را تحویل دهند.

وی با بیان دریافت کفاره از روزه داران گفت: کفاره های مسلمین صرف خرید نان با کارتهای الکترونیک که در اختیار نیازمندان قرار می دهیم، می شود.

وی افزود: متولیان مسجد در طی این مدت در مورد کمک به نیازمندان، همدوش کمیته امداد بوده و وجوهات جمع آوری در هر مسجد با مدیریت امام جماعت مسجد صرف نیازمندان محل می شود.

یزدان زاده با بیان برگزاری پویش اطعام مهدوی در شهرقدس، گفت: امسال شهروندان در اطعام، اکرام و جذب ایتام و محسنین به نحو احسن با ما مشارکت داشتند.

این مسوول با اشاره به شرکت روزه داران شهرقدس در مراسم های ماه مبارک و شب های احیا و قدر، در مساجد و تکایا گفت: در طول ماه مبارک، ۳۶۰ حامی جذب شده و این روند ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد شهرقدس با اشاره به طرح دیگری که در راستای حمایت و اکرام ایتام و محسنین انجام می شود، گفت: در این طرح هر نفر با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان می تواند
حامی یک نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شود.

یزدان زاده با بیان برگزاری سفره های اطعام و افطاری ساده در سطح شهر گفت: علاوه بر این، توزیع بسته های معیشتی و مواسات و همدلی توسط این کمیته با همکاری نیکوکاران و خیرین شهر که به ما اعتماد داشتند، انجام شد.

این مسوول افزود: ۱۷ آرزوی ایتام نیز توسط حامیان برآورده شد، که در این موضوع دل نوشته های آنها جهت برآورده شدن به حامیان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری تعدادی از شرکت های صنعتی، از همکاری آنها در طرح اکرام ایتام و محسنین بهره بردیم.

رئیس کمیته امداد شهرقدس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و روزه داران گفت: منتظریم با کمک مردم شریف شهرستان قدس در روز عید فطر جهت مساعدت و دلجویی نیازمندان باحمایتهای مادی و معنوی، مساعدت های مطلوب و در شان خانواده ها را به آنها ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha