تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، تیم‌های استقلال و هوادار از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

استقلال در روزی که دو مهره اصلی خود به نام‌های کوین یامگا و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد، محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل هوادار است.

اآبی‌پوشان تهرانی امشب اگر موفق شوند پیروزی را به نام خود سند بزنند، و سپاهان نتواند مس رفسنجان را شکست دهد تیم ریکاردو ساپینتو برای اولین بار در لیگ بیست‌ودوم به صدر جدول خواهد رسید.

هوادار با ساکت الهامی در شرایطی پا به ورزشگاه آزادی گذاشته است تا شاید بتواند خاطره خوب بازی با پرسپولیس را تکرا کند. این تیم امیدوار است بتواند دومین تیم بزرگ پایتخت را در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان تماشاگرانش زمین‌گیر کند.

قضاوت این مسابقه را «موعود بنیادی ‌فر» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «حسن ظهیری» بر عهده دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: پاس محمد محبی از بین مدافعان هوادار در شرایطی به مهدی قایدی رسید که دروازه‌بان هوادار با خروج اشتباه خود این بازیکن را در موقعیت مناسب برای گلزنی قرار داد اما رفتن قایدی به زاویه کور باعث شد تا طهماسبی به درون دروازه برگشته و شوت مهاجم استقلال را به راحتی مهار کند.

دقیقه ۹: شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه هوادار با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی محمد محبی پس از برخورد به مدافع هوادار به شکلی خطرناک از بالای دروازه مهرداد طهماسبی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: سانتر مهدی قایدی در شرایطی با ضربه سر ارسلان مطهری با اختلاف کمی به بیرون رفت که این بازیکن اعتقاد داشت توپ به مدافع هوادار برخورد کرده و داور باید نقطه کرنر را نشان دهد اما موعود بنیادی‌فر چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۲۸: اشتباه فاحش مهرداد طهماسبی نزدیک بود کار دست هوادار دهد. پاس اشتباه او در شرایطی به مهدی قایدی رسید که توپ قبل از باز کردن دروازه هوادار به دستانش برخورد کرد تا گل استقلال مردود اعلام شود.

دقیقه ۳۴: استقلال باز هم به گل رسید و باز هم داور آن را مردود اعلام کرد. ضربه سر ارسلان مطهری پس از برخورد به تیرک دروازه مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

دقیقه ۴۱: پاس عالی سعید مهری به مهدی قایدی رسید و این بازیکن بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه هوادار داشت. او در حالی که فقط طهماسبی را روبه‌روی خود داشت توپ را به دستان وی کوبید تا این فرصت مناسب از دست رود.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب هوادار:‌

مهرداد طهماسبی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، حسین ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha