۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85084012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهری: از فردا برای دربی آماده می‌شویم/ بابت رفتارمان از هوادار عذر می‌خواهیم

تهران- ایرنا- هافبک استقلال در مورد شهرآورد هفته آینده گفت: تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم تا برنده از زمین بیرون بیاییم و با قهرمانی این فصل را به پایان برسانیم.

به گزارش ایرنا، سعید مهری پس از پیروزی ۶ بر یک استقلال مقابل هوادار اظهار کرد: از تیم خوب هوادار به خاطر گل آخرمان معذرت‌خواهی می کنم. قصد بی احترامی نداشتیم؛ سیدحسین حسینی با توجه به گلی که دریافت کرد، کلین شیتش از بین رفت و ناراحت بود. با همه اعضای کادرفنی هوادار کار کردم و معذرت خواهی می‌کنم. او در تمرینات خوب پنالتی می‌زند و واقعا قصد بی‌احترامی نداشتیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد استقلال با ۶ گل به برتری برسد، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم. خوشبختانه همه زحمات بچه‌ها به بار نشست و یک برد خوب به دست آوردیم ولی فقط امشب خوشحالی می‌کنیم و از فردا برای دربی آماده می‌شویم.

وی در مورد دربی اضافه کرد: تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم و امیدوارم برنده بیرون بیاییم و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

مهری در خصوص مشکلات مالی استقلال توضیح داد: وقتی این مشکلات پیش می‌آید ولی تیم همچنان برنده می‌شود، نشان از اتحاد و همدلی دارد. باید به این تیم افتخار کرد و امیدوارم به زودی این مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha