داغِ داغ مثل تنور لیگ؛ مغانلو و نورافکن سپاهان را در کورس قهرمانی نگه داشتند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان موفق شد با گل‌های شهریار مغانلو و امید نورافکن مس رفسنجان را شکست دهد تا در رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، در دیدار ماقبل پایانی و یکی از مهمترین مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان در حضور بیش از شصت هزار هوادار خود میزبان مس رفسنجان بود که توانست با ۲ گل این تیم را شکست دهد و در رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

سپاهانی‌ها برای حفظ شانس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند.

از طرفی مس هم برای بقا در جمع بالانشینان جدول، نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشت.

این مسابقه در شرایطی آغاز شد که همان ابتدا در چهارمین دقیقه بازی ارسال کوتاه رامین رضاییان و ضربه شهریار مغانلو گل نخست بازی را همراه داشت.

در نهمین دقیقه بازی سپاهانی‌ها بار دیگر روی همکاری رضاییان و مغانلو صاحب موقعیت شدند که ضربه والی مهاجم بلندقامت زردپوشان راهی به دروازه نداشت.

در ادامه بازی کمی پایاپای دنبال شد اما زمانی که سپاهان از برتری ۶ بر یک استقلال مقابل هوادار با خبر شد، با چهره هجومی‌تری به زمین آمد.

در دقیقه ۷۵ منشا در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که ضربه او در موقعیت تک به تک از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت. کاتاتو هم یک موقعیت را برای سپاهان از دست داد.

در هشتاد و سومین دقیقه بازی هم امید نورافکن روی پاس مغانلو شوت زیبایی را از راه دور به سمت دروازه لک شلیک کرد تا بدین ترتیب گل دوم بازی به زیبایی به ثمر برسد. این دیدار در نهایت با این دو گل خاتمه یافت.

با این نتیجه، سپاهان ۵۵ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول ایستاد. مس هم با ۴۰ امتیاز در رده ششم جدول ایستاد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی(۴۶- ایگور کاتاتو)، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو.

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، میثم تیموری، رامتین سلیمان زاده، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، محسن آذرباد ( ۶۶ مهرداد رضایی)، فراز امامعلی (۶۲ محمد مهدی محبی)، لوسیانو پریرا (۶۲ گادوین منشا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha