۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۴۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85084067
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم سپاهان: حضور هواداران در هفته‌های پایانی لیگ بسیار مهم است

اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه حضور هواداران در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال بسیار مهم است، گفت: از حمایت هواداران سپاهان تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پس از برتری ۲ بر صفر در مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: جو بازی همیشه امکان این را دارد که تغییر ایجاد کند و در بازی امشب نیز تغییر ایجاد کرد.

وی با تشکر از هواداران و مسوولان، اظهار داشت: حضور هواداران باعث افتحار است و امیدواریم در بازی های بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

دیدار امشب بازی ساده ای نبود، از بازیکنان تشکر می کنم که بازی خوبی از خود ارائه دادند.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است که کمترین گل خورده را دارد و امشب بازی خوبی داشت، اضافه کرد: تیم ما امشب بازی جدی و فوق العاده ای داشت و می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم.

مورایس درباره بازی های باقی مانده لیگ تصریح کرد: اینکه عده ای تصور کنند بازی با تیم های پایان جدول ساده خواهد بود، درست نیست و آنها می توانند کار ما را سخت کنند.

وی درباره بازی امشب گفت: ما زیاد سعی کردیم که بازیکنان جلو حمله داشته باشند و ۲ بر صفر جلو افتادیم، تغییر ایجاد کردیم که عقب زمین ثبات داشته باشیم.

وی همچنین در بخشی از این نشست اظهار داشت: ما تیم مورد علاقه و گل سر سبد نیستیم، ۲ پنالتی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد اما برای برخی تیم ها در خطاهای ساده پنالتی گرفته می شود.

وی درباره به کار بردن عنوان " تیم دلخواه" توضیح داد: برای برخی تیم های دلخواه از برخی تصمیم ها پاداش می گیرند و خیلی سریع برای یک صحنه قضاوت می کنند اما برخی مواقع بیرون محوطه جریمه می گویند پنالتی و برای برخی دیگر که خیلی شبیه آن است چیزی اعلام نمی کنند.

مورایس با بیان اینکه پنالتی که برای تیم تراکتور گرفته شد منصفانه بود، افزود: نکته عجیب برای من صحنه کاملا مشابه بود که برای ما سوت زده نشد.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور بیش از ۶۰ هزار هوادار خود میزبان مس رفسنجان بود که توانست با ۲ گل این تیم را شکست دهد و در رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha