مهارت‌آموزی و توانمندسازی از برنامه‌های بنیادشهید برای اشتغال ایثارگران است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: اشتغال از مهمترین دغدغه ایثارگران است که باید تلاش کنیم با توانمندسازی و مهارت‌آموزی پیشرفت‌هایی در این حوزه حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی رضایی روز یکشنبه در آیین قدردانی از رئیس و کارشناسان اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در راستای اشتغال ایثارگران اظهار داشت: مهمترین دغدغه ایثارگران اشتغال است ما از تمام ظرفیتهای درون و برون سازمانی برای اشتغال ایثار گران استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه حقوق ایثارگران در «قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران» به صراحت در رابطه با اشتغال قوانینی را وضع کرده است، افزود: دوره های مهارت آموزی برای آماده کردن ایثارگران متقاضی شرکت در آزمون استخدامی، پیگیری جذب پذیرفته شدگان در نهادها و دستگاه های اجرایی دولتی، استفاده از ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای برای حرفه آموزی به ایثارگران، ارائه تسهیلات بانکی و حمایت از ایده های برتر اشتغال پایدار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از برنامه های امسال اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در حوزه اشتغال است.

رضایی بر لزوم حمایت از استارتاپ های کارآفرین و تولیدکنندگان ایثارگر تأکید و خاطرنشان کرد: در حوزه ایثارگری، خوشبختانه ما ایثارگران کار آفرین خوش فکر و تلاشگری داریم که در زمینه های صنعت، کشاورزی، خدمات تولیدی و سایر حوزه ها در حال تلاش هستند و حمایتهای همه جانبه از آنان ضمن تسهیل و ایجاد حمایت از تولید، منجر به ایجاد اشتغال می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: کارآفرینان شاهد و ایثارگر شهرستانهای استان تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در جبهه های تولید تلاش می کنند و وظیفه داریم با تمام توان از کار آفرینان فعال در تولید و طرح های نو آورانه حمایت و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال ایثارگران از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

بر اساس این گزارش اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب«رتبه برتر» در سال۱۴۰۱ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha