۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85084226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوزاندن پرچم رژیم صهیونیستی این بار در یونان + فیلم

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85084226
سوزاندن پرچم رژیم صهیونیستی این بار در یونان + فیلم

تهران- ایرنا- هواداران تیم «آیک آتن» یونان در مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسکتبال اروپا و در جریان بازی با تیم «هبوعیل»، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، رقابت دو تیم بسکتبال رژیم صهیونیستی و یونان در سالن المپیک «آنو لیوزیا» برگزار شد.

هواداران تیم یونانی در جریان این بازی، زباله های خود را روی هواداران تیم صهیونیستی انداختند و پس از آتش زدن پرچم اسراییل، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

به نوشته برخی رسانه های صهیونیستی، تماشاگران یونانی چندین بار تلاش کردند که وارد جایگاه هواداران «اسراییلی» شوند تا جایی که داوران و مسئولان امنیتی به فکر توقف مسابقه افتادند، اما از ترس بدتر شدن اوضاع و بروز درگیری ها، این کار را انجام ندادند.

با این وجود، بازی در نیمه اول دوبار متوقف و نیمه دوم با تاخیر آغاز شد و در نهایت تیم یونانی ۹۴ بر ۷۸ تیم صهیونیستی را شکست داد.

برخی منابع در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سفارت این رژیم در آتن برای تضمین امنیت هواداران با پلیس یونان در تماس بوده است.

باشگاه صهیونیستی «هبوعیل» در بیانیه ای تاکید کرد که این حادثه کم تر از یک حمله تروریستی نبود.

بر اساس این گزارش، هواداران یونانی پیش از این نیز چندین بار در رقابت های بسکتبال پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

آن ها در سال ۲۰۱۹ در جریان یک مسابقه، پرچم فلسطین را بر افراشتند و تصاویر «مروان البرغوثی» اسیر فلسطینی را در دست گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha