۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85084555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه فاضلاب دشت آزادگان اختصاص یافت

اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: ۵۸۰ میلیاردریال اعتبار برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان، حمید سیلاوی در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب در این شهرستان بهبود شبکه فاضلاب شهرستان دشت آزادگان را یکی از مسائل مهم این شهرستان دانست و بیان کرد: طی دیداری که با مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور داشتم با اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهرستان موافقت شد.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح فاضلاب شهرستان های دشت آزادگان و هویزه (شامل شهرهای سوسنگرد،بستان،هویزه ورفیع) افزود: ۳۰۰ میلیاردریال با دستور مستقیم وزیر نیرو تامین و ازمحل اعتبارات ملی در اجرای طرح های فاضلاب نیز مبلغ ۲۸۰میلیاردریال دیگر تخصیص یافته است.

سیلاوی ادامه داد: با تعیین پیمانکار، کار اصلاح فاضلاب شهرستان در روزهای آینده شروع خواهد شد.

فرماندار دشت آزادگان اظهارکرد: همچنین با توجه به پیگیری و اعلام نارضایتی از وضعیت فاضلاب شهرستان و مشکلات عدیده ای که برای اهالی بودجود آمده، از محل تنش فاضلاب ۱۲۰ میلیارد ریال تخصیصی به استان خوزستان، ۶۰میلیارد آن جهت رفع مشکلات آبفا منطقه دشت آزادگان اختصاص یافت.

وی گفت: در ادامه پیگیری های صورت گرفته مبلغ سه هزار میلیاردریال ازمحل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و سه هزار میلیارد ریال دیگر از محل تهاتر نفت در حال پیگیری است که با اخذ ماده۲۳ از سازمان برنامه و بودجه، موافقت تامین اعتبار صورت گرفته است.

شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha