۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85265920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۶۹ درصدی تخصیص اعتبار به شهرستان دشت آزادگان

اهواز- ایرنا- فرماندار دشت آزادگان گفت: میزان اعتبار تخصیص یافته امسال به این شهرستان نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد افزایش یافته است.

رستم عیدی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امسال یک‌هزار و ۵۴۰ میلیارد اعتبار به شهرستان دشت آزادگان تخصیص یافت که یک‌هزار و ۳۳۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات استانی و درآمد حاصل از نفت و ۲۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تامین شده است.

وی با تاکید بر کاهش هزینه‌ها و مدیریت صحیح اعتبار تخصیص یافته برای پیشرفت دشت آزادگان تاکید کرد و افزود: تکمیل طرح‌های عمرانی باید در اولویت باشد تا مردم شاهد تحول در این شهرستان باشند.

عیدی پور یکی از موارد مهم در ارزیابی عملکرد مدیران را میزان جذب اعتبارات آن دستگاه و تلاش برای به سرانجام رساندن طرح‌ها عنوان کرد.

فرماندار دشت آزادگان لزوم بهسازی فضای مدارس این شهرستان را با اهمیت خواند و گفت: برای بازسازی مدارس فرسوده، جذب اعتبار بیشتر در حوزه آموزش و پرورش در دست پیگیری است.

بر اساس اعلام رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، مجموع اعتبارات استان‌ها از محل تملک دارایی امسال، ۱۲۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد رشد یافته است؛ خوزستان از نظر اعتبارات عمرانی وضعیت بهتری نسبت به متوسط کشوری دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان دشت آزادگان با بیش از ۲۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارد و یکی از مناطق نفتخیز و قطب کشاورزی در استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha